неділя, 12 жовтня 2014 р.

Автогеральдика

Твої підозри, що логотипи на автомобілях - насправді не хаотичний потік свідомості дизайнерів, вірні. Кожна емблема - плід багаторічної роботи, що відображає традиції та інші важливі для власника компанії речі. Пристебнися міцніше, зараз ти дізнаєшся все!
Споконвіку автомобілі прикрашали емблемами, фігурками і статуетками. Всі ці блискучі штуки
постійно віддирали всілякі діти. Але є в них ще й якась таємниця, історія походження ... Іноді навіть ти не знаєш, як з'явився вензель, прикрашає радіатор твоєї машини, і як він виглядав років сто тому. А ми - знаємо!

Alfa Romeo
Для емблеми запозичили елементи родового герба сімейства Вісконті, герцогів Міланських: червоний хрест (нагадує про 1-му хрестовому поході, в якому брали участь і члени сімейства) і дракон, за легендою вбитий в V столітті прабатьком Вісконті.


BMW

Перша емблема з'явилася в 1917 році, і зображала обертовий пропелер. В 1920-м від пропелера залишився лише коло, розділене на чотири чверті, пофарбовані у традиційні баварські кольори - білий і синій


Citroёn
                       
Інженер Андре Сітроен почав кар'єру підприємця із заводу з виробництва коробок передач. Шестерні в цих коробках заради кращого зчеплення мали спеціальні зуби у формі шеврону. Їх зображення увінчала емблему компанії і більше принципово не змінювалося.


Ferrari



Кінь, що встав на диби вперше з'явився на фюзеляжі винищувача італійського аса Франческо Барака. Льотчик був збитий в 1918 році, а його мати запропонувала використовувати символ самому Енцо Феррарі. Жовтий фон - колір міста Модени, де і виробляють машини.


Nissan

                                       


Спочатку коло на емблемі було червоним і символізувало сонце, що сходить, а прямокутник (синій) - небо. У компанії вважають, що все це виражає девіз «щирість приносить успіх». Втім, червоний і синій кольори з часом поступилися під натиском холодного металу.


 Mitsubishi

                                   


Три алмази перекочували на емблему з фамільного герба Ятаро Івасаки, батька-засновника. Звідси і назва: «Міцуї» по-японськи «три», «бісі» - алмаз. Алмази символізують чесність, відповідальність перед суспільством і взаєморозуміння між народами.


Mercedes-Benz



                                   


Фірма створена в 1926 році шляхом злиття компаній Карла Бенца і Даймлера Готліба. Зірка від Даймлера натякала на перевагу в 3 середовищах - на землі, на воді і в повітрі. В 1937-му зірку помістили в коло. (До цього на його місці був лавровий вінок від «Бенца».)


Opel

                 
Блискавка, ув'язнена в коло, нагадує про легендарного вантажівці 30-х років Opel Blitz Тур 3,6 (блискавка по-німецьки Blitz). До цього знак фірми був простіше - синій овал з написом Opel, який пізніше обзавівся намальованою торпедою. Її і замінили на блискавку.


Peugeot

Лев символізує міць виробів компанії. З ним фірму зв'язав і монумент Льва в Бельфоре, в околицях якого розташовані заводи Peugeot. Монумент був встановлений Огюстом Бартольді (автором статуї Свободи), щоб нагадувати про безуспішною німецької облозі 1871.


Porsche

Так як фірма знаходиться в Штутгарті, в центрі емблеми помістили герб міста з конем (місто було засноване на місці конезаводу). Роги і смуги - з герба герцогства Вюрттембергского, столицею якого Штутгарт і був.


Renault


Логотипу не було 32 роки. В 1922-му з'явився знак у вигляді кола з вміщеній всередині нього на решітці написом Renault. Знак вішали на клаксон, решітка ж дозволяла виходити звуку. А коли в 1924-му решітку зробили ромбовидною, змінилася і форма емблеми.


Rover


Емблема у вигляді щита вперше з'явилася на рамах велосипедів, а з 1904 року перекочувала і на перший автомобіль компанії. Зображений на ній корабель, обрамлений листям, нагадував про вікінгів - далеких предків англійців.


Subaru


Зірки на емблемі символізують сузір'я Плеяд (Subaru по-японськи). Інша назва - «Сім сестер», в пам'ять про перетворених на зірки дочках давньогрецького титану Атласу.


Toyota


Три еліпса з'явилися в 1989-му. Вертикальний і горизонтальний складаються в букву «Т», а еліпс символізує «дух творення в розробках». Навколишній еліпси порожній простір також має сенс і означає «майбутні можливості і розвиток технологій».


Volkswagen


Спочатку на емблемі компанії був зображений герб замка Вольфсбург, який знаходився недалеко від заводів Volkswagen. Пізніше герб скасували, а на емблемі з'явилися букви W. Букви були окреслені колом, в такому вигляді емблема і існує до цих пір.


Volvo


Первісток автозаводу, Volvo Jakob, випускався з емблемою у вигляді діагональної смуги на радіаторі і кола зі стрілою (символ чоловічого начала, в астрології - символ Марса). У 1975 році коло скасували, залишивши лише напис VOLVO.









Немає коментарів:

Дописати коментар